MENNECY VILLEROY
Wij introduceren onze nieuwste kledingcollectie, geïnspireerd door het charmante dorp Mennecy. Tijdens deze historische periode van 1695 tot 1765 vonden vele inspirerende gebeurtenissen plaats. Onze collectie is gebaseerd op de werken van porseleinkunst gecreëerd in deze stad (Villeroy). We hebben ook maskers gebruikt uit de beroemde Commedia Dell’arte gevechten, de bekende vorm van improvisatietheater. Onze ontwerpers hebben elk stuk nauwgezet vervaardigd om de essentie van het rijke culturele erfgoed van de stad vast te leggen.
CHALLENGES & APPROACH
Het draaide niet alleen om een video; we hebben voor de collectie alle visuele uitingen verzorgd. De volledige campagne omvatte sociale content, een merkfilm en fotografie. Senna Simons is een opkomend merk en we moesten het doen met de middelen die we hadden. Door slim om te gaan met een concept en precies dezelfde visie te hebben als de klant, konden we de productie op een hoog niveau realiseren.
THE RESULT
De volledige campagne is gelanceerd en niet veel later is de collectie verkocht; we kunnen stellen dat het doel is bereikt. Daarnaast was het hoofddoel niet verkoop; bij het kledingmerk Senna Simons staat branding op nummer 1. Het creëren van een beweging en mensen meenemen in de visie die het merk heeft, daar heeft de volledige campagne aan kunnen bijdragen.
CREDITS
Client: Senna Simons
Producer: Senna Simons
Director: Max Meijer
Camera Operator: Max Meijer
Edit: Max Meijer
Color Grading: Ruben Hernandez
MENNECY VILLEROY
Wij introduceren onze nieuwste kledingcollectie, geïnspireerd door het charmante dorp Mennecy. Tijdens deze historische periode van 1695 tot 1765 vonden vele inspirerende gebeurtenissen plaats. Onze collectie is gebaseerd op de werken van porseleinkunst gecreëerd in deze stad (Villeroy). We hebben ook maskers gebruikt uit de beroemde Commedia Dell’arte gevechten, de bekende vorm van improvisatietheater. Onze ontwerpers hebben elk stuk nauwgezet vervaardigd om de essentie van het rijke culturele erfgoed van de stad vast te leggen.
CHALLENGES & APPROACH
Het draaide niet alleen om een video; we hebben voor de collectie alle visuele uitingen verzorgd. De volledige campagne omvatte sociale content, een merkfilm en fotografie. Senna Simons is een opkomend merk en we moesten het doen met de middelen die we hadden. Door slim om te gaan met een concept en precies dezelfde visie te hebben als de klant, konden we de productie op een hoog niveau realiseren.
THE RESULT
De volledige campagne is gelanceerd en niet veel later is de collectie verkocht; we kunnen stellen dat het doel is bereikt. Daarnaast was het hoofddoel niet verkoop; bij het kledingmerk Senna Simons staat branding op nummer 1. Het creëren van een beweging en mensen meenemen in de visie die het merk heeft, daar heeft de volledige campagne aan kunnen bijdragen.
CREDITS
Client: Senna Simons
Producer: Senna Simons
Director: Max Meijer
Camera Operator: Max Meijer
Edit: Max Meijer
Color Grading: Ruben Hernandez