BLUE SKY COMING
Nio Nederland heeft in samenwerking met Vogue een modeshow georganiseerd waarbij ze bekende Nederlandse vrouwen hebben uitgenodigd. Nio Nederland is bezig met de bouw van een Nio House in Amsterdam, dat nog flink aan het verbouwen is. Elk Nio House heeft zijn eigen cocktail, die op deze dag door de groep werd getest. De gekozen cocktail zal uiteindelijk ook verkocht worden in het Nio House Amsterdam.
CHALLENGES & APPROACH
Zonder enige controle over de acties, belichting of instellingen hebben we de video op het hoogst mogelijke niveau opgenomen, rekening houdend met de waarden van Nio in hun presentaties. Dit bracht enorm veel uitdagingen met zich mee, aangezien het evenement vrij spannend en contrastvol gepresenteerd werd. De waarden van Nio zijn daarentegen helder en licht. Het was voor ons een zoektocht om de ervaring van het evenement echt op beeld te krijgen en tegelijkertijd de uitstraling van Nio te waarborgen.
THE RESULT
Uiteindelijk zijn we erin geslaagd om een korte sneak peek te geven, waardoor de kijker enthousiast wordt voor het Nio House in Amsterdam. Daarnaast geeft het je het gevoel alsof je als kijker aanwezig was bij het evenement, waardoor je een connectie met het merk ervaart en benieuwd bent naar wat zij nog meer te vertellen hebben.
CREDITS
Client: NIO Nederland
Producer: Donny Navajas
Director: Max Meijer
Camera Operator: Max Meijer
Second Camera Operator: Lucas Immerzeel
Pictures: Donny Navajas
Edit: Max Meijer
Color Grading: Ruben Hernandez
BLUE SKY COMING
Nio Nederland heeft in samenwerking met Vogue een modeshow georganiseerd waarbij ze bekende Nederlandse vrouwen hebben uitgenodigd. Nio Nederland is bezig met de bouw van een Nio House in Amsterdam, dat nog flink aan het verbouwen is. Elk Nio House heeft zijn eigen cocktail, die op deze dag door de groep werd getest. De gekozen cocktail zal uiteindelijk ook verkocht worden in het Nio House Amsterdam.
CHALLENGES & APPROACH
Zonder enige controle over de acties, belichting of instellingen hebben we de video op het hoogst mogelijke niveau opgenomen, rekening houdend met de waarden van Nio in hun presentaties. Dit bracht enorm veel uitdagingen met zich mee, aangezien het evenement vrij spannend en contrastvol gepresenteerd werd. De waarden van Nio zijn daarentegen helder en licht. Het was voor ons een zoektocht om de ervaring van het evenement echt op beeld te krijgen en tegelijkertijd de uitstraling van Nio te waarborgen.
THE RESULT
Uiteindelijk zijn we erin geslaagd om een korte sneak peek te geven, waardoor de kijker enthousiast wordt voor het Nio House in Amsterdam. Daarnaast geeft het je het gevoel alsof je als kijker aanwezig was bij het evenement, waardoor je een connectie met het merk ervaart en benieuwd bent naar wat zij nog meer te vertellen hebben.
CREDITS
Client: NIO Nederland
Producer: Donny Navajas
Director: Max Meijer
Camera Operator: Max Meijer
Second Camera Operator: Lucas Immerzeel
Pictures: Donny Navajas
Edit: Max Meijer
Color Grading: Ruben Hernandez