DUIK IN DE WERELD VAN BURGA. EEN WERELD VAN MODE, CHIQUE EN ESTHETIEK
Hoewel de opdracht aanvankelijk was voor een korte contentvideo, hebben we besloten om met de beschikbare middelen een korte commercial te produceren voor het hoesjesmerk Burga. Gezien hun uitstraling en de overvloed aan geproduceerde content, streven we ernaar om met deze keuze op te vallen en de aandacht van de kijker te trekken.
CHALLENGES & APPROACH
Omdat we de video binnen een korte tijd volledig moesten produceren, waren we beperkt in het vinden van locaties en het opzetten van de settings. Desondanks zijn we erin geslaagd het maximale te bereiken. We hebben geaccepteerd dat we weinig tijd hadden en hebben daarom gebruik gemaakt van wat er op ons pad kwam, zoals de slaapkamer van Rowenna in haar ouderlijk huis. Het is mooi om te zien dat wanneer je meegaat met de flow van de productie, je inzichten krijgt die je anders niet zou hebben. Dat is ook wat deze productie uniek maakt.
THE RESULT
Uiteindelijk hebben we de video gedeeld, en op dit moment heeft deze al meer dan 100.000 weergaven behaald. Waar de aanvraag binnenkwam voor een eenvoudige contentvideo, hebben we in dezelfde tijd een commercial gemaakt waarmee we impact kunnen maken op de kijker. Het is iets unieks, hoewel er geen verhaallijn in zit, neemt het je mee en onderscheidt het zich tussen de vele vormen van content die vandaag de dag worden gedeeld.
CREDITS
Client: Burga
Producer: Donny Navajas
Director: Max Meijer
Camera Operator: Max Meijer
Light: Micheal treure
Actor : Rowenna van der linden
Edit: Max Meijer
Color Grading: Max Meijer
DUIK IN DE WERELD VAN BURGA. EEN WERELD VAN MODE, CHIQUE EN ESTHETIEK
Hoewel de opdracht aanvankelijk was voor een korte contentvideo, hebben we besloten om met de beschikbare middelen een korte commercial te produceren voor het hoesjesmerk Burga. Gezien hun uitstraling en de overvloed aan geproduceerde content, streven we ernaar om met deze keuze op te vallen en de aandacht van de kijker te trekken.
CHALLENGES & APPROACH
Omdat we de video binnen een korte tijd volledig moesten produceren, waren we beperkt in het vinden van locaties en het opzetten van de settings. Desondanks zijn we erin geslaagd het maximale te bereiken. We hebben geaccepteerd dat we weinig tijd hadden en hebben daarom gebruik gemaakt van wat er op ons pad kwam, zoals de slaapkamer van Rowenna in haar ouderlijk huis. Het is mooi om te zien dat wanneer je meegaat met de flow van de productie, je inzichten krijgt die je anders niet zou hebben. Dat is ook wat deze productie uniek maakt.
THE RESULT
Uiteindelijk hebben we de video gedeeld, en op dit moment heeft deze al meer dan 100.000 weergaven behaald. Waar de aanvraag binnenkwam voor een eenvoudige contentvideo, hebben we in dezelfde tijd een commercial gemaakt waarmee we impact kunnen maken op de kijker. Het is iets unieks, hoewel er geen verhaallijn in zit, neemt het je mee en onderscheidt het zich tussen de vele vormen van content die vandaag de dag worden gedeeld.
CREDITS
Client: Burga
Producer: Donny Navajas
Director: Max Meijer
Camera Operator: Max Meijer
Light: Micheal treure
Actor : Rowenna van der linden
Edit: Max Meijer
Color Grading: Max Meijer